måndag 10 februari 2014

Yves Rocher Läppbalsam Kakao & Hallon

Detta läppbalsam köpte jag innan jul, det tillhörde Yves Rocher's julprodukter så jag tror inte det finns kvar.. 
Det doftar gott av hallon och lite choklad, det är väldigt återfuktande, precis som alla andra läppbalsam jag provat från märket. Vad jag tycker är bra med detta är att det ger lite lite färg till läpparna. Perfekt när man inte vill ha något som sticker ut för mycket.
Jag tror jag betalade cirka 20 kronor för detta, jag har även andra läppbalsam från dom som är lika bra så är man ute efter ett bra läppbalsam kan det vara värt att kika närmare på deras.




This is my go to lip balm when I want to moisturize my lips and give them a light tint at the same time. And it smells good too, chocolate and raspberries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!