torsdag 20 februari 2014

OPI Soft shades 2014 Muppets Most Wanted

Vecka 14 lanseras OPI's soft shades kollektion Muppets Most Wanted. Kollektionen består av 8 lack, några glitter, några skira och ett mörkblått. Det mörkblå lacket känns ju inte helt självklart i en soft shade kollektion men det gör det ju helt klart lite spännande. Jag kan också tycka att det liksom går emot allt vad soft shade innebär och vad är då syftet med en soft shade kollektion?
Men blir det ett undantag för årets kollektion så kan det ju få vara lite spännande.


Här ser ni alla åtta, från vänster:
Int'l Crime Caper, Chillin' Like a Villain, I Love Applause, Let's Do Anything we Want, Gaining Mole-Mentum, Muppets World Tour, Kermit Me to Speak, Miss Piggy's Big Number.
Jag gillar hela kollektionen, även om vi sett flera av lacken många gånger innan. Jag gillar särskilt Kermit me to speak, I Love Applause, Gaining Mole-mentum och Let's do anything we want. Är det något lack ni vill se först? Det kanske till och med finns något lack ni planerar köpa? Vilket är er favorit?
Lacken finns i butik från och med vecka 14 och kostar 150 kr styck.

OPI's soft shade collection for 2014 Muppets Most Wanted. I love this collection! I love most of the soft shade collections though. Is there any polish you would like to se closer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!