söndag 9 februari 2014

Daisy Beauty Awards

I år har jag fått äran att delta i juryn för Daisy Beauty Awards, jag är med i kategorin Face skin care of the year. Det har verkligen varit kul att få vara med i juryn, det var fem produkter som var nominerade, nedan kan ni se tre av dom. Jag får ännu inte berätta mina bedömningar av produkterna, det får ni läsa i nästa nummer av Daisy Beauty. 

Night Renewer från Comfort Zone

Divine cream från L'Occitane

Elizabeth Arden Prevage Anti-aging + Intensive repair Daily Serum



2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att höra vad du tyckte sen. Jag är också med i den jury kategorin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ska bli väldigt kul att se vad du tyckte om dom också :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!