söndag 5 januari 2014

Pomegranate

Crabtree & Evelyn har nyligen släppt en hel hög med nagellack och jag har fått hem två för test. Idag tänkte jag visa er ett av dom, Pomegranate. Det är en väldigt mörk vinröd nyans med skimmer. Väldigt fint och skimret ger lacket vackert djup. Det var enkelt att lacka med och penseln är av det tunnare slaget. Jag har två lager på bilderna, som är tagna med blixt så jag ser att lacket ser ojämnt ut men det var inget jag lade märke till alls i dagsljus. 
Är ni nyfikna på C&E:s nya lacker? Jag kommer kika in fler nyanser helt klart.
Lacken kostar ca 75 kr styck.



Pomegranate from Crabtree & Evelyn is a deep burgundy color. Lovley for winter! Two coats and easy to apply. Whats not to like?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!