måndag 11 november 2013

Rouge borste från Yves Rocher

Den här fina rouge borsten fick jag med en beställning från Yves Rocher jag gjorde för ett tag sedan. Den är mjuk och skön, precis lagom med stuns i. Borsten finns att köpa för 119 kr, ett riktigt bra pris för en borste med så hög kvalitet. Jag hade inga som helst förhoppningar på att den skulle vara så bra då det var en grej jag fick med när jag beställde annat. Men tji fick jag för den är verkligen bra.


Here's a blush brush that I got as a gift with purchase from Yves Rocher a while back. I didn't have any expectations on this at all but it is really good and the price is just 119 swe kr. A bargain!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!