måndag 25 november 2013

OPI Warm Me Up


Warm me up från OPI's julkollektion med Mariah Carey är ett mörkt brunt lack med silverfärgat skimmer i. Jag tycker inte att lacket känns juligt i sig men jag tycker det är en väldigt fin färg. Jag trivs väldigt bra i den och jag tycker det känns lite annorlunda, inte jätte unikt men inte jätte vanligt heller.
Det var enkelt att lacka med, jag har två lager på bilderna samt ett lager OPI Nail Envy som underlack och ett lager med Weekly top coat från CND.

Det var himla svårt att få till bra bilder nu när dagsljuset inte är alls bra för fotografering..

Vad säger ni? Gillar ni den här färgen?

                        

                            

This is Warm Me Up from OPI's christmas collection with Mariah Carey. It's a dark brown with some silver shimmer. I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!