lördag 16 november 2013

Ny glasfil från Depend

Jag har velat ha den här glasfilen från Depend länge men har haft väldigt svårt att hitta den, fick tillslut beställa den genom jobbet. Den kostar ca 99 kr och kommer i ett smidigt hårt plastfodral. Själva filen är på tok för fin för mig, alltså den tar ingenting på mina naglar så jag får fila en mindre evighet för att det ska hända något. Däremot är den perfekt att ha i väskan, dels på grund av fodralet som skyddar den från att gå av, och den funkar bra till att fila ner sådana där små flisor. Ni vet sådana man kan få ibland som fastnar i precis allt. Så den har fått bo i min väska och kommer få fortsätta bo där.

Så, till att fila ner och forma naglarna är den inte alls bra. Men, till att ha i väskan för mindre justeringar och rädda stickade tröjor från en säker död är den super!


This glass nail file has been living in my purse for a while now. I like that it comes i a plastic case, to protect it from breaking. I don't like this for filing down my nails, it takes to long time cause it's so fine. But it's perfect to have in my purse for when I get some small cracks and stuff that sucks everywhere. 

2 kommentarer:

  1. Vilken glasfil tar mer ordentligt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De jag har som jag tycker är bättre kommer från Claudia. De tycker jag tar bra

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!