lördag 2 november 2013

Julen hos Yves Rocher

Julen hos Yves Rocher doftar vanilj och choklad i år. Jag har fått hem delar av den vaniljdoftande kollektionen för test. Ducshkräm med glitter och bodylotion med ett väldigt subtilt skimmer som doftar vanilj, nästan nybakat. Doftljus i samma härliga doft finns också att köpa.
Så lite smink, två vackra nagellack i rökgrått och blodrött. Deras populära läppstift kommer i två helt nya nyanser, en klarröd och en korallig nude färg, så deras populäraste mascara kommer i limiterad upplaga i guldförpackning.

Det ska bli riktigt kul att prova allt och kroppsprodukterna doftar helt underbart gott. Jag var dock lite skeptisk till det här med glitter och skimmer, har bara provat bodyloyionen än men den var förvånansvärt lite skimmer i så den kommer jag använda flitigt. Ska prova att se hur det är med duschkrämen, borde ju inte vara några problem då man sköljer av allt men det åretstår att se.
Produkterna finns ute i butik redan.

Är det något ni vill kika närmare på först?
Planerar ni ett köp kanske?


Here we have some of the christmas products from Yves Rocher. The ones that I got are make up and vanilla scented body care products. Really liking the vanilla scent on these. They do have a bit of shimmer to them but I'm okay with that, it's not overwhelming. 
It's so cozy with all these christmas products, don't you think?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!