måndag 18 november 2013

Bare Minerals Frame & Define Brow Styler

För en liten tid sedan lanserade Bare Minerals en ny brynpenna, Frame & Define. Pennorna kommer i två nyanser Universal Light och Universal Dark. I änden på pennan finns det en brynborste, vilket är väldigt smart och känns väldigt användbart, jag använder alltid en när jag gör mina bryn så jag tycker det är super att det sitter en på pennan. Pennan behöver inte vässas utan man skruvar bara upp den ur hylsan efter behov. 

Jag tycker detta är en av de lättare brynpennorna jag testat att fylla i brynen med, är inbiten brynskugge tjej så det här med penna är lite av en utmaning för mig. Spetsenpå pennan är lagom smal och ger ifrån sig lagom med färg. De två nyanserna skiljer sig inte så hemskt mycket från varandra och jag kan använda båda två. Den ljusa ger ju såklart något ljusare bryn och den mörka lite mörkare. 
De kommer dock enbart i två nyanser men jag tror att det är nyanser som passar de allra flesta.

Jag gillar dessa och hittills är det de bästa brynpennorna jag provat. Kostar ca 275 kr styck.




Here's the new brow styler pencils from Bare Minerals, Frame & Define. I've tried them out for a while and I have to say that I really like them. These are actually the best brow pencils I've tried so far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!