onsdag 3 juli 2013

Favoriter Juni

Det känns som att Juni bara svischade förbi och nu är vi redan i Juli.. Min make up under sommaren är oftast lite lättare så därför blev det bara tre favoriter denna månaden.



Ambre från Loccitane har tyvärr utgått men jag hann köpa mig en innan de försvann helt. En underbar parfym med doft av ambra och vanilj, det är en ganska varm doft. Den doftar väldigt mycket så man får vara lätt på handen när man sprayar.

Lumene BB cream i nyansen Light 02. Perfekt bas, jag fixerar den med lite mineralpuder så är man good to go sen.

Multicolor blush från Catrice i nyansen Riviera Rose. Ger lagom med lyster och lite rosig färg, passar mig perfekt nu när man fått lite färg.

Såhär ser rouget ut på nära håll.

Har ni några favoriter just nu?

My favorites for the month of June. Ambre perfume from Loccitane, Lumene BB cream in 02 Light and Riviera Rose multicolor blush from Catrice. 
Do you have any favorites at the moment? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!