fredag 7 juni 2013

Nivea Lip Butter

Nyligen så såg jag dessa i butik, lip butters från Nivea. Jag var ju bara tvungen att prova, så jag köpte de tre smaker/dofter som fanns. 
Orginal, parfymfri
Vanilla och Macadamia, doftar gott av vanilj
Raspberry rose, doftar lite syrligt av hallon, denna har en svag rosa ton men blir ingen färg på läpparna.

Jag köpte mina på Ica Maxi och de kostade mig 27 kronor styck. Efter det jag har provat dom så gillar jag dom oväntat mycket. Det blir ingen glans att tala om men de känns sköna på läpparna, det finns en dom är doftfri och de andra två doftar riktigt gott. De återfuktar bra, mitt Burt's Bees lipbalm är mycket bättre men dessa är helt ok. Nä jag måste säga att jag faktiskt är väldigt förtjust i dessa, bra pris, doftar gott, känns bra på läpparna, återfuktar ok. Det jag inte gillar något vidare är att de kommer i burk, men samtidigt så är det ju en butter, vilket gör att det ändå känns naturligt att den kommer i burk..

Har ni provat dessa? Gillar ni dom?





So I bought these lip butters from Nivea, I bought the three different scents that I find, Original, Vanilla & Macadamia and Raspberry Rose. I didn't think I was going to like these as much as I do, I'm really surprised in a good way.
The only thing I don't like as much is that they come in a pot, but it's a lip butter and butters usually comes in pots so..
Overall I really like these.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!