lördag 18 maj 2013

China Glaze Innocence

Innocence från China Glaze är ett nudelack som drar åt det rosa hållet. Det är inte skirt och kommer inte kunna bli helt täckande på naglen. Men jag tycker det gör att naglarna ser fräscha ut för tillfällen då man inte vill eller kan ha för mycket färg. Jag har två lager på bilderna. Jag använde Trind Nail Repair som underlack och CND Air Dry som överlack. Jag upplevde torktiden som normal.




Innocence from China Glaze is a perfect neutral polish, for occations when you can't wear to much color. Two coats on the pictures and I used Trind Nail Repair as basecoat and CND Air Dry as topcoat. 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det är sådär, det ser ut som jag har supersnygga naglar lack :)

      Radera
  2. Fräscht var också det jag tänkte på när jag såg det! Fint när man inte vill ha helt omålade naglar men ändå inte ha en färg på.

    SvaraRadera
  3. Bra om man vill ha en omålad look och inte ha färg. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, såna lack kan jag inte få för många av :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!