onsdag 29 maj 2013

Chanel Glossimer #119 Wild Rose

Mitt tredje och än så länge sista Glossimer från Chanel är # 119 Wild Rose. Wild Rose är lite mer åt det gammelrosa hållet, det är även lite mörkare och aningen mer pigmenterat än de andra två jag visat. Det har samma fina skimmer som inte känns när glosset är på läpparna. Jag gillar dessa glossimers väldigt mycket, dessutom känns dom lite lyxiga.

Dessa kostar ca 295 kr och du hittar dom på bland annat Kicks eller Åhléns.





My third and last Glossimer from Chanel is # 119 Wild Rose, it's a tad bit darker and slightly more pigmented then the other two. Other than that it's just like the others, nice and soft on the lips, and the glitter doesn't feel chunky at all. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!