lördag 27 april 2013

The Body Shop Parfym

För ett tag sedan gjorde jag ett byte med Kerstin aka Skimmerskuggan, och då skickade hon mig bland annat dessa fyra parfymer från The Body Shop. De är EdT:s och en flaska rymmer 30 ml och du får ge 145 kr för en flaska. Vilket jag tycker är ett bra pris, förutsatt att man gillar någon av dofterna vill säga.

Jag har dofterna Shea, Mango, Moringa och Vanilj. Av dessa fyra så är det Moringa jag gillar bäst, Mangon är också väldigt fräsch, de andra två upplever jag som lite tyngre dofter, vilket jag mer än gärna bär men när jag är på det humöret, för jag tycker att både Vanilj och Shea är dofter jag måste vara på rätt humör för att bära. Vaniljen, detta är min egna åsikt om just den här doften, tycker jag det finns andra parfymer som doftar så mycket godare som inte heller är jättedyra. Yves Rocher Vanille Noir för att nämna en.

Jag har faktiskt inte doftat på de andra dofterna i butik än, men det ska jag helt klart göra. Är lite nyfiken på Pink Grapefruit. Jag tycker konceptet är bra och priset med, och det finns riktiga fynd bland dessa.



I made a trade with Skimmerskuggan, another swedish beautyblogger. And she sent me theese perfumes from The Body Shop. The scents are Shea, Mango, Moringa and Vanilla. My favourite one is Moringa and second is Mango. The other two I like but not as much. You get 30 ml for 145 kr wich I think is a good price. Have You tried theese out yet?

1 kommentar:

  1. OOOH! Skulle du inte gilla pink grape så har du en som gör det här! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!