fredag 8 februari 2013

Läppproduker från LR

Dessa två köpte jag när jag var på det där sminkpartyt. Det är ett återfuktande balsam och ett Glossy lipstick.


Läppbalsamet

Glossy lipstick i färgen Crystal Mauve


Läppbalsam, swatch

Crystal Mauve, swatch




Jag har nu testat dessa två litegrann och jag gillar glansen båda två ger. Särskilt läppbalsamet ger superfin glans. Däremot så känns det inte så väldigt återfuktande som jag hade velat. Känns nästan som att det bara lägger sig ovanpå och så är läpparna fortfarande torra under. Doften är väldigt trevlig, lite åt vanilj, men inte alls som Mac's läppisar.
Crystal Mauve ger lite lagom med färg och känns behagligt på läpparna. Detta doftar godis, så gott!

Jg betalade 129kr för läppbalsamet och 95kr för Crystal Mauve. Jag kommer inte att köpa dessa igen. Men det är ju alltid kul att prova nya saker.

Jag ska försöka hinna med att lägga upp mitt bidrag till holofredag ikväll när jag slutat jobbet. Så någon gång under kvällen håller vi tummarna för att det hinna med.

4 kommentarer:

  1. Crystal Mauve ser ut som en typisk färg som jag fastnar för! Jättefint! Bra vardagsstift när det är lite så transparant./Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja jag brukar fastna för såna här färger med. Särskilt om de är lite transparenta :) så fint

      Radera
  2. Ser urfina ut! Du har väl inte missat deras rengöringsmousse för ansiktet? Den är min favorit genom tiderna och inte ett dugg dyr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de är fina :) jättesmidiga i farten liksom, vilket jag oftast är :)
      Jag köpte ju den inte sist. Men jag känner hon som säljer så jag testar den om jag får tillfälle. Tack för tipset :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!