torsdag 14 februari 2013

Läppglans från IsaDora


Jag var väldigt nyfiken på IsaDoras nya Multivitamingloss så när jag köpte ett av dom så fick Noisette från Bella Vita kollektionen också fölöja med hem.

Jag valde rosa Pomegranate, som har en vanlig filtapplikator men något plattare än de vanliga

Det ger lite färg till läpparna men inte så mycket. Väldigt fin glans och det är lite klibbigt men inte så farligt.
Noisette har en helt vanlig filtapplikator

Det perfekta nudeglosset! Att det dessutom känns som ett läppbalsam på läpparna är väldigt trevligt då jag ogillar klistriga gloss.

Jag betalade 99 kr styck för dessa, de hade erbjudande på Multivitamin glossen på mitt Coop, ordinarie pris på dom är 119 kr. Så jag tror jag ska slå till på ett till medan de fortfarande har erbjudande, men vi får se.
Gillar båda skarpt!

2 kommentarer:

  1. Noisette är min favvo :D Glad alla ♥-ans dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det :) det är väldigt lättburet :)
      Men tack så mycket! Hoppas du hade en trevlig alla hjärtans dag du med!

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!