tisdag 1 januari 2013

The Body Shop Cranberry Joy Lipdome

Dessa svampformade läppbalsam kom med årets julkollektion från The Body Shop. De kallar dom Lipdome, vilket är logiskt med tanke på formen på läppbalsamet. De kostar ca 60 kr och finns i tre smaker/dofter. Cranberry Joy, Ginger Sparkle och Vanilla Bliss. Jag har den röda Cranberry Joy.


Som ni ser så är det aningens skimmer i men det är ingenting som syns på läpparna. Det blir lite lite lite färg från denna, mina läppar är ganska pigmenterade i sig själva så det enda jag märker är att de blir lite jämnare i färgen bara. Det känns mjuk och skönt på läpparna och återfuktar bra, inte super bra, men ja, bra. Det doftar fruktigt och gott av tranbär. Ett trevligt läppbalsam. Mitt står vid mitt sminkbord så jag brukar använda det på morgonen när jag sminkar mig eller på kvällen, under dagen då jag går förbi sminkbordet.

Jag hade velat ha Vanilla Bliss också men det hade tyvärr tagit slut. Har ni provat någon av dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!