torsdag 10 januari 2013

Recension Wild Cherry Lip Butter The Body Shop

Denna lilla burk innehåller ett väldigt trevligt läppmojs. Det är ett Lip Butter från The Body Shop i doften/smaken Wild Cherry, och den doftar verkligen körsbär. Helt underbar! Dessa finns i flera olika dofter och är liknande body butters, fast för läpparna. Vilket innebär att det är en ganska fet smörja, ja den är faktiskt väldigt lik en body butter.

Till och med burken är inspirerad av deras body butters. Hur söt är den inte?

Jag brukar ha min ståendes brevid sängen och använder den de kvällar jag kommer ihåg, eller känner att jag behöver. Jag smörjer på och sedan vaknar jag morgonen efter med mjuka och återfuktade läppar.

Burken är på 10 ml så den kommer att räcka länge, och den kostar 75 kr. Jag har haft min ganska länge nu och det ser inte ut som att jag använt så mycket av den, så dryg vill jag nog påstå att den är. Jag gillar denna och kan absolut tänka mig att kolla in andra dofter.

Pris: 75 kr/10 ml
Betyg: 4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!