lördag 5 januari 2013

IsaDora Forest och Havana Browns

Jag har varit nyfiken på IsaDoras bakade ögonskuggstrios ett tag nu men inte kommit mig för att köpa någon. Förrän nu, jag köpte Forest och Havana Browns.   
    
   

   
Detta är Forest, en fin champagne färgad skugga, en mörk grönbrun med snarare glitter än skimmer och en rödbrun med samma finnish som den grönbruna. Skuggorna är swatchade på bar hud, de mörkare var lite torrare i konsistensen medans den champagnefärgade var supermjuk och gled på som smör.


     
    
Denna trion heter Havana Browns och består av en champagnefärgad, en varm brun och en neutral brun. Alla dessa tre var jätte mjuka och nästan krämiga i konsistensen och gled på huden jämnt och fint.

Av dessa två gillade jag Havana Browns allra mest, Forest är superfin den med men två av skuggorna var lite torra. Helt klart värda att spana in! Jag har för mig att de ligger runt 130 kr styck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!