lördag 12 januari 2013

GloMinerals Brow Powder Dou Brown

Den sista tiden har jag kännt mig väldigt grå, i ansiktet och håret. Så innan jag gav mig på att göra någon förändring med håret så köpte jag en ny brynprodukt. Det blev en skuggdou från GloMinerals, i färgen Brown.

Här är en swatch på de två skuggorna, de har bra pigment och är lätta att applicera och tona ut. De är inte alls så gråa i tonen som MUS Tri brow är, det är den jag använt till brynen tidigare.

Efter att jag börjat använda denna dou så känner jag mig inte lika grå längre, jag borde nog egentligen göra något åt min hårfärg med. Men men, det får bli en annan gång. Det är fantastiskt vad man kan göra mycket med en så enkel grej som brynskugga. En mycket trevlig liten förändring i detta grå vinterväder.

Duon kostar ca 259 kr hos GloMinerals återförsäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!