onsdag 9 januari 2013

Budget tips!

Detta body butter från Gunry är ett riktigt bra budget alternativ. Just mitt doftar kamomill och aloe vera. Det är inte lika smörjigt som t.ex The Body Shops variant. Just detta doftar ganska milt och naturligt, jag vet däremot inte hur de andra är. Men jag kan tänka mig att de är något mer syntetiska i doften. Huden blir mjuk och len, den känns lite i tunnaste laget för min vintertorra hud. På sommaren däremot kommer denna vara perfekt. Med tanke på priset, kostar under 50 lappen, jag har inte det exakta priset i huvudet, så är denna väl värd sina slantar. Den finns på bl.a. Rusta och i en del Stormarknader, Ica Maxi, Coop Forum. Jag köpte min på GeKås, som också har dessa.

Jag vet inte om jag kommer köpa den igen, det är ett bra body butter, då jag hela tiden provar nya produkter så kommer det nog dröja innan jag köper ett nytt exemplar. Detta är ingen solklar favorit, men som sagt ett riktigt bra budget alternativ. Den får ändå högt betyg då det är en bra produkt till ett mycket billigt pris.

Betyg: 4/5

2 kommentarer:

  1. Samma märke har jättebra bomullsrondeller också, köper alltid dem när jag är på GeKås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! De är nog de bästa jag provat. Jag brukar också köpa mina på gekås :) de är så lätta att dela på när de är fuktade :) typ alla andra jag provat delar sig ojämt och blir bara blä.. Så de är mina favoriter :) billiga är de med :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!