fredag 30 november 2012

NOTD Goldeneye

Idag blir det ingen holofredag för min del då jag varit sjuk hela veckan med feber och hosta. Så det får bli ett inlägg från arkivet idag.

Goldeneye tillhör OPI:s Skyfallkollektion och är ett guldfärgat foillack. Det innehåller massor med guldflakes i vad jag tycker ser ut som en guldig bas, och på nageln så blir det helt fantastiskt blingit. Formulan var helt ok att jobba med men lacket var ganska skirt, jag har tre lager på bilderna och som ni ser så hade ett fjärde inte skadat. Jag var tveksam till detta från början då jag trodde att det skulle bli på tok för gult. Men när jag väl slog till och köpte det och lackade med det så ångrar jag mig inte alls. Torktiden var ok trots tre lager lack. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!