lördag 6 oktober 2012

PHC Salt Water Styling Spray

Denna saltvatten spray köpte jag på Kicks för ett tag sedan, och har använt den flitigt sedan dess. Den ger lagom med struktur till håret, utan att håret känns strävt eller skitigt. Jag har märkt att man får bäst resultat om man sprayar den i vått hår för att sedan föna håret torrt. Gör man inte det så blir det mera, jag badade i jättesalt vatten och har låtit det lufttorka utan att ens borsta det stripigt. Vilket inte jag gillar så mycket. Men fönar man det torrt efter så blir det hur bra som helst. Den var inte så fasligt dyr heller, jag betalade 60:- för min, men då var den lite nedsatt. Jag kommer inte ihåg vad den kostar i vanliga fall men den är inte så mycket dyrare än vad jag betalade. Strax under hundralappen om jag inte missminner mig helt.


Hur är det, brukar ni använda mycket sådana här typer av sprayer för att få struktur i håret eller hur gör ni? Denna ger ju även lite mera volym också, jag gillar denna skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!