fredag 19 oktober 2012

NOTD You Don't Know Jaques

Detta är ett mer eller mindre klassiskt lack från OPI, de flesta vet vilket det är. You Don't Know Jaques är ett krämlack som är ganska mörkt brunt med en aning grått i sig. Det tillhör enligt mig lerfärgerna. När jag lackade med det i mörkret så kändes två lager alldeles lagom täckande. Men såhär i dagsljus och under starka lampor så ser det bedrövligt flammigt ut. Jag hade definitivt behövt ett lager till, minst. Får komma ihåg det till nästa gång jag ska lacka med det. Nåväl, torktiden var helt ok och det var hyffsat enkelt att lacka med. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!