lördag 20 oktober 2012

IsaDora Perfect Lipliner Transparent Lip Fix

Denna finurliga lipliner från IsaDora är en helt transparent lipliner som därmed passa ALLA läppstift och läppglans. Hur bra är inte det? Den kostade mig 69:- så det kändes helt klart värt att prova den, jag som annars inte brukar använda lipliners på grund av att jag alrid riktigt hittat en färg jag trivs med. Nu har jag ju inte heller letat så vidare seriöst heller men det här kändes som en bra lösning för min del.


Den blir aningen torr på läpparna så ett läppbalsam under är ett måste för mig. Däremot så behöver man ju inte vara super noga med appliceringen då om man skulle lägga den lite snett inte syns alls. Den funkar faktiskt förvånansvärt bra för att vara osynlig, den gör sitt jobb bra. Den får läppstift att sitta bättre, upplever jag det som iallafall. Denna kommer jag köpa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!