lördag 6 oktober 2012

Bare Minerals Pebble

Pebble från Bare Minerals är en ögonskugga i lös mineralform. Den tillhör nude familjen och i burken ser den faktiskt ganska tråkig ut. Men jag har velat ha den sedan den kom ut i Sverige för cirka två år sedan om jag inte tar fel.

Såhär ser den lilla burken ut.

Och på baksidan kan man se namnet och hur mycket burken innehåller.

Den är ganska opraktisk med sin lilla klisterlapp och fyra ganska stora hål. Så jag brukar öppna ett utav hålen för att inte all produkt ska hamna i locket.


Här har vi skuggan swatchad, utan primer eller annat underlag. Visst har den en fin lyster? Jag tycker inte alls den är lika tråkig som man kan tro när man tittar på den i burken. Detta är en mycket pigmenterad skugga som kommer göra sig väldigt bra i vardagsmake up:er. Men även i lite mer dramatiska looker också, perfekt att blenda med.

Dessa kostar 240:- i butik, men jag köpte min på Kicks för halva priset! Så jag betalade 120:- vilket jag tycker man får se som en mycket bra deal! Någon av er som har denna? Är det en favorit i så fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!