tisdag 21 augusti 2012

Terra del sol Bronze Puder

Dessa två puder köpte jag på Douglas i Tyskland. De kostade ca 50:- styck.

Som ni ser så är den vänstra ett vanligt matt bonzing puder, medan det högra är marmorerat och även har lite vitt och lila i sig.

Detta är en ganska ljus bronzer, så den borde ju passa bra under vinter halvåret. Det ger en naturlig look.

Detta tyckte jag såg så fint ut så jag var tvungen att köpa det. Det har en gnutta skimmer i sig så det blir inte helt matt. Detta funkar faktiskt oväntat bra som rouge då man bara vill ha något väldigt naturligt som bara anas.

Här har vi då swatcher på de båda pudren och visst är de fina?

Jag hade aldrig hört talas om detta märke innan jag sprang på det i Tyskland, någon av er som hört talas om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!