fredag 24 augusti 2012

Pantene

Idag av alla dagar kom det ett paket med produkter från Pantene, kunde inte kommit någon bättre dag då jag spenderar den i soffläge tillsammans med Voltaren och migrän. I paketet låg ett schampo, balsam och en 2 minuters mask.


Dessa är för färgat hår, jag som inte ens färgar mitt hår hade nog haft mer nytta av de för fint hår men ändå. Jag ska testa dessa och se vad jag tycker om dom. Jag fick inte med någon information om vart man kommer kunna köpa dessa eller vad de kommer kosta. Men de kommer finnas i butik från och med September, så jag antar att det är daglivaruhandeln. Jag har nyligen bytt schampo och balsam till Kerastase som jag är hur nöjd som helst med, så det ska bli intressant att se hur dessa står sig mot mina nuvarande produkter. Är detta märke något ni känner till sedan innan? Är det bra i så fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!