fredag 24 augusti 2012

Paisley Romance

Såhär söt är ögonskuggetrion jag köpte i Tyskland, och jag hittade även namnet på den. Paisley Romance heter den.

Den innehåller tre skuggor av det skirare slaget.

Den vita har lite lite guldskimmer i sig och är superfin som highlight.

Den rosa har aningen silverskimmer i sig.

Den grålila har även den lite silverskimmer i sig.

Och här har ni swatches på de tre. Guldskimmret i den vita syns ju inte såklart men ni kan nog ana silverskimmret i de andra två. Pigmenteringen är förvånansvärt bra, inte så man jublar men det är helt ok. Har swatchat på bar hud ovan, så ingen primer eller annat underlag. Dessa färger hör ju mer våren till kan jag känna, men jag betalade inte ens 20:- för paletten så jag sparar med glädje den till nästa vår. Eller använder den vita och grålila tillsammans med några andra skuggor i höst, ja det kan bli riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!