tisdag 14 augusti 2012

NOTD Sunrise Special

Åh idag har jag verkligen inte haft någon tid över för bloggen alls, så jag ska försöka hinna med lite mer imorgon. Jag kommer uppdatera förra inlägget med en läppswatch också, som kommer upp imorgon. Under tiden får ni kika på ett lack jag bar i början av veckan.

Sunrise Special kommer från Claudia och är ett orange lack med silver och orange glitter i, för att vara glitter så är det ganska smått. Det var lätt att lacka med, jag la bara två lager och fick lite VNL men det är inget som stör mig i det här fallet. Torkade fort, jag använde CND Ridge Out och Air Dry. Jag ve inte om jag gillar detta, eller färgen är jätte fin, men den går inte riktigt ihop med min hudton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!