onsdag 29 augusti 2012

NOTD Night in Vegas

Jag har ångrat många gånger att jag inte köpte Gosh Rainbow när det fanns i butik. Men så nu när jag var i Tyskland så hittade jag Night in Vegas från Essence som ser ut att vara en bra dupe. Den var dessutom på rea så jag betalade under 10:- för det. Kap!

Det är ett effektlack, vilket betyder att man för bästa resultat applicerar det ovanpå ett annat krämlack i valfri färg. Åh det är så fint, det är lite olika stora flakes som skimmrar i regnbågens alla färger. Självklart jättesvårt att fånga på bild.


¨
Som ni ser så skimmrar det hur fint som helst, på dessa bilderna ser det mest gulgrönt ut men ni anar en orange skiftning. Det beror helt enkelt på vilket ljus som faller på lacket. Vad tycker ni om sådana här effektlack? Jag gillar dom i perioder.

2 kommentarer:

  1. Åh det ser väldigt intressant ut :D

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR rainbow och har en extra liggande, när jag nu någonsin ska få den använd.. :p

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!