tisdag 7 augusti 2012

NOTD Minnie

Camilla ville se lacken från min semester först och det är på väg men har inte lyckats få till bra bilder än på grund av vädret. Hoppas kunna visa imorgon. Så ni får hålla till godo med en annan manikyr sålänge.

Detta lack kommer från HM och släpptes som Limited Edition förra sommaren om jag inte minns fel. Det är ett rosa lack som blir lite neonigt på naglarna, inte riktigt men nästan. Det täcker bra med två lager, fast jag tyckte formulan var aningen seg. Det flöt inte ut jätte bra och det krävdes lite jobb för att få det jämt, överlacket hjälpte till rätt bra med att jämna ut det. Penseln var i smalaste laget enligt mitt tycke. Men det är väldigt fint och somrigt. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!