måndag 6 augusti 2012

NOTD Merino Cool

Nu är jag hemma från Tyskland igen, det var jättekul då jag aldrig varit där innan men det är alltid lika skönt att komma hem igen. Jag har lite saker att visa här på bloggen från min resa och det kommer komma under veckan som kommer. Så här är en NOTD.

Detta är det första lacket jag testar från Essie, det är ett krämlack med en dammig lila färg. Väldigt snyggt. Hållarheten på lacket var väldigt bra, nu har jag ju inte jobbat under tiden jag hade det men har hållt sig fint i fyra eller fem dagar nu, kommer inte ihåg exakt. Formulan var lite rinnig men var lätt att applicera, två lager täckte bra, det flöt ut fint över nageln. Torktiden var också bra. Penseln var av den breda modellen men jag tyckte att den var rätt enkel att måla med. Jag har använt CND Rigde Out och Air Dry.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!