tisdag 28 augusti 2012

NOTD If You Moust You Moust

Detta vackra rosa lack är från OPIs Vintage Minnie Mouse kollektionen. Det är krämlacket If You Moust You Moust, och det är nog det perfekta rosa rosa lacket i mina ögon. Det gör sig oförskämt bra mot min hudton och ser allmänt tjejigt ut. Det var dessutom enkelt att lacka med, två lager har jag på bilderna. CND Ridge Out och Air Dry. Torktiden var helt ok, inte super snabbt men ja, normalt, vad man kan förvänta sig när man har snabbtorkande överlack. På en kvart var det genomtorrt, så jag kunde börja använda händerna normalt igen. Åh jag gillar det här lacket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!