fredag 24 augusti 2012

Funderingar om huden och inlägg om den

Jag har, under min sjukdag, funderat på om jag skulle göra inlägg om huden och dess uppbyggnad, vilka hudtyper som finns, vad dessa behöver för att vara i balans, hur olika produkter påverkar huden och olika hudtillstånd och en hel del annat också för den delen. Jag tänkte kolla om intresse finns för den här typen av inlägg och om det är något specifikt ni vill veta om huden eller hur produkter påverkar den eller om det kan vara något annat ni undrar över. Jag själv tycker detta är ett väldigt intressant ämne, jobbar ju som hudterapeut (douhh) :) Om ni gillar sådana inlägg kan vi ta hårets uppbyggnad och lite om hår/hårborttagning när vi kommit en bit med huden. Så vad säger ni, skulle detta vara av intresse? Ska vi börja från början med hudens uppbyggnad och fortsätta på det spåret?




Tänkte bjuda på en semesterbild, här är jag alltså in all my glory, dvs utan smink och håret hade behövts tvättas för flera dagar sedan när bilden togs. Men hey det är ju så det är ibland. Ser ni vad lång jag ser ut att var förresten? :D Jag som är rätt kort får äntligen se lite lång ut weei.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!