fredag 27 juli 2012

Ny frisyr

Gjorde ett välbehövligt besök hos frisören idag. Alltså det var inte jättelängesen jag klippte mig sist men det hade blivit lite väl långt och det kändes som att det var dags för en uppfräschning. Håret är inte riktigt så rött som på bilderna, har bara lite röda pigment i som mest syns i direkt solljus. Har ingen färg i detta är min naturliga hårfärg, möjligt vis pyttelite av gammal färg i topparna men tror att allt är borta. Vad tycker ni om frisyren hiss eller diss?


2 kommentarer:

  1. Riktigt fint! Vilke glans du har i håret! Jättevackert!

    SvaraRadera
  2. Så himla fint :D Ibland vill jag också ha den där längden :)

    Svar: Batman filmen var riktigt riktigt bra :D Slutade med att jag gick och såg den ensam ändå :) Glad att jag gjorde det :D

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!