söndag 1 juli 2012

MUS Cover All Mix

Detta concealerhjul har nog de allra flesta redan hört och sett tidigare Cover All Mix från Make up store. Den består av tre nyanser, en rosatonad som täcker bla mörka ringar under ögonen, en gul som täcker röda finnar och ytliga blodkärl i ansiktet och en ljusare nyans som man kan använda för att blanda ut de andra två om de är för mörka. Den kostar ca 265:- på Make up store. Den räcker ganska länge, jag har haft min i ungefär ett och ett halvt år nu.


Swatches

Jag använder främst den rosa till att dölja mina mörka ringar under ögonen, brukar ta lite av den ljusa och blanda ut den med. Den gula använde jag mer förut, till finnar och lite ytliga kärl men jga upptäckte att den täpper igen mina porer nåt så bedrövligt att det bara blev värre med tilltäpptheter som senare leder till mer finnar. Det händer med alla produkter från MUS som jag använder i ansiktet, rouge och bronzers till exempel, vilket är väldigt tråkigt för de är ju så väldigt fina. Jag använder dom ibland ändå men då inte flera dagar i rad. En liten utsvävning, men det jag vill komma fram till är att detta är den bästa concealern jag provat till att täcka mörka ringar med, och jag har provat några stycken, så har ni problem med det testa denna.
Någon som upplevt att den täppt igen porer också eller är det bara jag?

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!