lördag 7 juli 2012

Den tog slut!

Här tar produkterna slut på löpande band. Nu är det min nagellacks remover som nått sitt slut. Detta är en ganska stor flaska som jag använde mest när jag hade akryl men så var det lite kvar i den så då använde jag upp det. Tycker det är så tråkigt att ha små slattar ståendes till ingen nytta, lika bra att göra slut på dom.


Har för mig att denna kostade ca 75:- jag köpte min på salongen jag gjorde mina naglar hos, mitt jobb hehe. Men removers för konstnaglar finns ju lite varstans, var noga att kolla att deet står att de funkar för konstnaglar bara. Just denna kommer jag nog inte köpa igen, den var ju bra och inte allt för uttorkande, men det finns många removers som är betydligt billigare och nu när jag har mina egna naglar så är jag ju inte så begränsad till removers för konstnaglar så då provar jag mig fram hej vilt.

1 kommentar:

  1. Kan tipsa om removern från Nail Selection! Den är skonsam mot naglarna men kraftfull med att ta bort lacket, dessutom doftar den jordgubb. Finns en annan variant med persika också.
    Den heter Nail Selection Nail polish remover.
    Jag köper min på salongen.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!