torsdag 28 juni 2012

Skuggborste platt Dermanord

Detta är en stor platt skuggborste från Dermanord gjord i ponnyhår. Den kostar ca 195:- på salonger som säljer Dermanords produkter.




Borsten är ganska luftig, men inte flimsig, så jag brukar använda den till att blenda med, applicera highlighter under brynbenet eller svepa över skugga svagt över ögonlocket. Man kan även packa skugga på locket med denna men det tar lite längre tid och den är inte optimal till det. Jag tycker det är en trevlig pensel som kan användas till lite av varje så den är en bra kompis när jag reser.

Någon av er som provat några borstar från Dermanord? Vad gillar ni dom i så fall?

1 kommentar:

  1. Har faktiskt aldrig ens hört talas om märket. Får ta och läsa på mig lite..

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!