måndag 13 februari 2012

Depend no 110

Blir mycket Depend lack nu märker jag, men jag har införskaffat en hel hög så visar upp dom en efter en så som jag använder dom. Detta är ett lack med små glitterpartiklar i, precis som 288, fast detta har om än mer i sig. Själva basfärgen ser lite rosa/persikofärgad ut och så är det fullproppat med guldigt glitter. Jag har bara lagt ett laget för jag ville ha det lite mer diskret resultat. Men jag skulle tro att det krävs ca tre lager för full täckning. Jag har använt OPI Base Coat som baslack och CND Air Dry som överlack. No 110 är väldigt lätt lackat och flyter ut väldigt jämnt och fint över nageln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!