onsdag 14 december 2011

Recension Derma Nord hair and body schampo energy

För ett tag sen så visade jag lite produkter från Derma Nord som jag skulle testa och här kommer recension på Hair and body schampo energy.
Den har en väldigt fräsch doft av citrongräs, men samtidigt lite kryddig. Den löddrar inte överdrivet mycket, men inte lite heller. Den är hur skön som helst som duschcreme och handtvål. Till håret däremot gillar jag den inte alls. Den gör håret strävt och det känns trassligt och torrt. Då har jag ju i och för sig inte använt balsam varje gång efter men de gånger jag haft balsam så känns det som att det bara försvinner.
Så sammanfattningsvis är Detta en superhärlig duschcreme och eller handtvål, doftar gott och känns hyffsat dryg. Men till håret funkar den inte alls, i alla fall inte till mitt hår. Men samtidigt så känns en allt i ett produkt lite tråkig tycker jag. Jag har inget alls emot att ha ett separat schampo, tycker det känns bättre på nåt vis.
Priset är ca 110:- för 250 ml hos återförsäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!